ALGEMEEN

Wat is #LEKKERVREEMD?

#LEKKERVREEMD is een maandelijks (diner) event dat zich plaatsvindt op verschillende locaties in Groningen. Wij willen mensen graag verbinden door lekker eten en elkaar’s gezelligheid, daarom leer je tijdens dit diner steeds nieuwe mensen en Groningen beter kennen. Jong, oud, klein en lang, Lekker Vreemd verwelkomt iedereen met een warm hart.

Wie zijn #LEKKERVREEMD?

#LEKKERVREEMD bestaat uit Daphne, Lissa en Jan: drie jonge sociale ondernemers met hart voor Groningen. Wij hebben elkaar ontmoet dankzij de traineeship Nieuwe Bazen, de snelkookpan voor het #LEKKERVREEMD concept. Inmiddels hebben we bijna duizend gasten bediend en verbonden door ze verrassende activiteiten en heerlijke diners te serveren!

Wat krijg ik bij een aanschaf van een ticket?

Goed gezelschap en een leuke activiteit. Vaak doen wij er een drie gangen diner bij, deze invulling verschilt per evenement. Let op: drankjes dienen apart afgerekend te worden tijdens het event (tenzij anders aangegeven).

Hoe doe ik mee?

Voor de meeste events kan je op onze website een ticket kopen, klik hier om naar onze agenda te gaan. Voor andere events kan je bij onze partners een ticket kopen, zie daar voor hun website.

Wanneer is jullie volgend evenement?

Klik hier voor meer informatie wanneer onze eerstvolgende evenement aanwezig is.

Ik heb een speciaal dieet, kan ik nog meedoen?

Natuurlijk kan je meedoen! Geef bij aanschaf van je ticket (en graag bij binnenkomst) aan wat voor speciaal dieet en/of allergieën we rekening mee moeten houden, dan doen wij onze uiterste best om hier rekening mee te houden. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie of stuur ons een berichtje via info@lekkervreemd.nl

Moet ik straks op tijd aanwezig zijn of is er een inloop?

De inlooptijd van een evenement is doorgaans 30 minuten, gerekend vanaf het tijdstip dat staat aangegeven. Is er bijvoorbeeld een evenement vanaf 18:00, dan is de inlooptijd tot 18:30.

Is het evenement toegankelijk voor rolstoelen / minder-validen?

Dit is afhankelijk van de locatie, neem hiervoor alstublieft contact op met ons via info@lekkervreemd.nl of informeer direct bij de vermelde locatie of event-host.

Ik heb een klacht.

Jammer om te horen, we horen jouw klacht graag aan en hopen deze te verhelpen. Stuur ons alstublieft een berichtje via info@lekkervreemd.nl en leg jouw klacht voor, dan proberen wij het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Zie ook onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

TICKETS

Hoe ontvang ik de ticket(s)?

Je ontvangt het ticket op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je aankoop. Let op: het ticket is naamsgebonden. Indien je meerdere tickets hebt gekocht, geef je de andere namen op bij je aankoop. Mocht je de naam (houder) van het ticket willen veranderen: geen probleem, neem even contact met ons op!

Kan ik het ticket retourneren of annuleren?

Ja, mits je dit 48 uur voor aanvang van het evenement bij ons aangeeft. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden. Mocht je jouw ticket willen retourneren, neem dan contact met ons op via info@lekkervreemd.nl

Accepteren jullie cadeaubonnen?

Helaas kunnen wij op dit moment geen cadeaubonnen accepteren.

Help, ik ben mijn ticket kwijt!

Geen probleem, stuur ons een berichtje via info@lekkervreemd.nl en wij zoeken je ticket op. Jouw gegevens worden bij ons bewaard voor de ticketcontrole, dus je kan zonder problemen binnenlopen bij het evenement en op vermelding van je naam naar binnen.

Help, mijn ticket klopt niet!

Neem contact met ons op via info@lekkervreemd.nl en geef hierbij het probleem aan (verkeerde naam / evenement), dan proberen wij je probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Help, mijn betaling / aankoop is mislukt!

Geen probleem, neem contact met ons op via info@lekkervreemd.nl en/of probeer opnieuw een aankoop te doen in de webshop. Mocht je per ongeluk dubbel hebben afgerekend, dan kan je dit gewoon bij ons annuleren.

Help, het evenement is afgelast!

Mochten wij dankzij overmacht of andere externe factoren een evenement moeten annuleren, dan laten we je dit zo snel mogelijk weten en doen wij onze uiterste best om je tegemoet te komen. Helaas kunnen wij in dit geval geen garantie geven op tickets of andere diensten.